Контекстну та медійну рекламу ефективно розміщувати в контекстно-медійній мережі Google – на десятках тисяч сайтів, в тому числі YouTube та Картах Google, у блогах, а також у соціальних мережах. Класифікація контекстної реклами:
Різновиди реклами | Характеристики |
---|---|
Пошукова | Просування продукту чи бренду через веб-сайти пошукових систем. Оголошення з позначкою «Реклама» над органічною видачею у пошукових системах. Це частина пошукової видачі у відповідь на запит користувача у пошуку за певними ключовими словами. |
Текстова | У цьому рекламному форматі для привернення уваги до продукту включено письмові слова. Основа — оголошення, зміст яких спрямовано збільшення результатів продажів. |
Банерна | Вид цифрової реклами з графічними та текстово-графічними оголошеннями. Показ на веб-сайтах у вигляді зображення або анімації. Буває інтерактивним чи статичним. Завдання – просування продукту чи бренду. |
Відеореклама | Один із найбільш ефективних способів привернення уваги, підвищення лояльності клієнтів та зростання прибутку. Презентація продукту через відео оголошення. Відстежуються лише позиції конкретних ключових слів. Показ на сторінках сайтів, як вставки в інші відео на хостингах. Під час налаштування через Google Ads можна розміщувати відеорекламу на YouTube. |
Таргетована | Реклама показується цільовою аудиторією, обраною за певними критеріями: місце розташування, демографічні дані та інші. Так рекламодавець швидше та ефективніше охоплює користувачів, яких із максимальною ймовірністю зацікавить рекламна пропозиція. |
Кількість конкурентів у вибраній тематиці – один із критеріїв визначення витрат на рекламу. Чим конкурентів більше, тим більше зусиль та ресурсів потрібно для досягнення поставленої мети і, відповідно, ціна вища.
Завдяки функції геотаргетингу рекламодавці мають можливість розміщувати контекстну рекламу по вибраних регіонах. Вибір цільової аудиторії суттєво впливає на вартість.
Цінник змінюється в залежності від кількості кліків по рекламному оголошення: активніша клікабельність – дешевше клік.
Під час формування вартості також враховується, де відображається рекламне оголошення. Усі платформи мають різні ціни на розміщення.
Тривалість показу об'яви визначає вартість контекстної реклами. За тривалістю показу розрізняють такі типи рекламних оголошень: короткострокові, довгострокові, одноденні або багатоденні.